Member details

Serious Request

Serious Request
Serious Request (424190)
Join

Sort by: -Old first- | New first

18 Dec, 00:02
:mad:

Hm, ook ik werd dus doodgemaild met mailtjes over deze Hyve, maar dat boeide me niet zo erg. Ik ging zojuist weer kijken op deze Hyve om te zien hoeveel leden deze Hyve nu zou hebben, zie ik dat het hele 6degrees concept gewoon verdwenen is.

Beetje triest als je het mij vraagt. Eerst laat je allemaal mensen lid worden van deze Hyve om 'mee' te doen aan het concept rondom 6 Degrees en vervolgens zijn mensen lid van een Hyve waar ze misschien geen eens lid van willen zijn?

Dit neemt niet weg dat ik het een goed initiatief vind, het is alleen erg jammer dat het hele 6 degrees concept nu gewoon helemaal weg is (hier dan, aangezien er nog zo'n Hyve is)
18 Dec, 00:27
Agreed! Beetje vage toestand dit...
18 Dec, 00:44
ik kwam er inderdaad op precies dezelfde manier stom toevallig achter dat de hele site was omgebouwd. beide doelen zijn wel goed, maar waar blijft dat onderzoek nou? en hoeveel mensen moeten er per ongeluk nog achterkomen dat het veranderd is?
kort gezegd, ben het met je eens;-)
18 Dec, 00:49
Idd je moet ook niet vreemd op kijken als deze topic zo weer verdwenen is, gisteren wees ik daar ook al op, maar het bericht werd er snel weer afgehaald. :-o
18 Dec, 00:50
Ja, zo deze hyve gooi ik er weer uit.:-s
18 Dec, 00:53
Ik voel me vies en gebruikt..
18 Dec, 01:07
Zonde idd dat het 6 degrees of separation idee niet meer de hoofdreden is voor het runnen van deze hyve...
18 Dec, 01:48
Hyves zou deze hele fucking hyve moeten verbieden :-s Het enige wat 6 degrees veroorzaakt is een hele boel SPAM! Het hele nut slaat nergens op, en je word zonder dat je het wil, helemaal doodgegooid met verzoekjes en uitnodigingen...

Dat het onderwerp opeens word veranderd kon hieraan we eens de grondlegger zijn....? Verbod op het 6 degrees concept? Zou me niks verbazen.
18 Dec, 01:53
Nee hoor, vind dit een veel betere hyve. Ik word de laatste tijd doodgegooid met van alles wat ik moet doorsturen. Deed ik ook met dat 6 degrees gedoe. Nu kap ik met dat doorsturen. Komt toch niks van terecht. Zie je nu maar weer.
18 Dec, 01:56
Belachelijk, zeg t dan gewoon eerlijk ofzow
18 Dec, 02:01
Nou das makkelijk, net aangemeld vanwege alle 'uitnodigingen' maar is nu dus niet meer nodig. Bij deze weer afgemeld :goaway:
18 Dec, 08:46
Dat bedoel ik. Mensen worden lid van een Hyve die er niet eens meer is :')
18 Dec, 08:46
:spam:
18 Dec, 08:47
En het zou een beetje triest zijn als dit bericht weggehaald wordt. Zo hard is deze waarheid toch niet.
18 Dec, 09:08
ik heb 6degrees of blabla steeds genegeerd, dat slaat tot helemaal nergens op?! Wat wil je daarmee bereiken? Heel Hyves nogmaals in 1 hyve bouwen? Nee prachtige uitdaging hoor :-s

Subject Started by  Replies   Last 
MJ
23 25 Jan, 07:42
Joost
627 24 Jan, 21:16
Thomas
9 24 Jan, 20:56
Kevin
189 2 Jan, 16:26
Chanell @ Chersonissos
12 25 Dec, 00:51