Member details

Serious Request

Serious Request
Serious Request (424192)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Dec, 15:14
Denk mee!

De meest originele/beste inzending maakt mogelijk & eventueel kans op een King Size Mars!
29 Dec, 11:07
wat dacht je van onze eigen nederlanders die arm zijn, en waarvan niet bekend is hoeveel er zijn in nederland want dat wil de staat niets van weten want nederland is toch een RIJK land????
nou kijk maar om je heen het kunnen je buren wel wezen die op de wip zitten hoor!
en alles word maar duurder en zolang wij blijven geven voor het buitenland (ook een goed doel hoor) vergeten we onze eigen land.
vriendelijke groet lilian
en een fijne jaar wisseling:cheerleader:
29 Dec, 11:28
wat dachten jullie van kinderen die in oorlog's gebieden moeten vechten op jonge leeftijd en niet naar school kunnen naar school is erg belangerijk als ze naar school gaan hebben ze mischien laater een andere toekoms een beetere baan en geld.

gr chantal
29 Dec, 11:34
Serious Request moet zich volgend jaar inzetten voor de dieren!!!

Iedereen moet weten hoe slecht veel dieren worden behandeld hier in de wereld. En dat moet worden verholpen.
Voor de mensen worden altijd acties gehouden, nu een keer voor de dieren!
29 Dec, 11:49
wat dachten jullie van dat kinderen in andere landen in de prostituee zitten.
al op jonge leeftijd en erbarmelijke toestande in kleine kaamers woone met wel 10 of meer meisjes/jongens.

ik kwam op dit idee van de aflevering van katja, dat ze op zoek ging naar kinderen prostituee's in arme landen.

zo hebben ze geen toekomst om naar school te gaan en om laater te gaan werken en een toekomst te gaan bouwen.

ik vind dit zo zielig dat kleine kinderen van zoms 5 jaar worden gebruikt om het plezier van manne ba ba ba dat vind ik zo goor.

kindern weeten niet op zo'n leefdijd of dit normaal is of niet.

maar wij weeten beeter dat dit niet normaal is, ik kan me zo boos om maaken dat onschuldige kinderen worden gebruikt.

gr chantal
29 Dec, 11:54
je hebt groot gelijk chantal,
maar daar zijn al verschilende instanties voor en kan je genoeg geld uit geven voor hun als je dat wilt. maar heb ja al iets op tv gezien van help nederland helpen voor hun eigen land?
ik niet en tot mijn spijt moeten nbederlanders zich daar voor schamen.
geef niet alleen om anderen maar ook om je eigen land
29 Dec, 12:07
Binnenslands wordt er voor de mensen gezorgd door middel van de sociale wetgeving, die in weinig landen beter geregeld is dan in Nederland. In ons land heb je mogelijkheden, je kunt om hulp vragen aan je buurman en aan de regering (want zo blind zijn die niet voor de landelijke 'armoede', die nog NIETS is vergeleken met de armoede uit ontwikkelingslanden, want de arme mensen in Nederland hebben WEL een dak boven hun hoofd en eten en drinken en ze hebben elkaar).
Ik kan zelf geen keus maken waarvoor Serious Request geld zou moeten inzamelen. Zieke, hongerige kinderen, kindprostituees, getroffen rampgebieden, ik weet het echt niet.
24 Jan, 07:39
Ik ben het eens met anne dieren maar volgend jaar :-d
24 Jan, 19:53
ze moeten zich inzetten voor kanker
24 Jan, 20:56
De Wereld Schreeuwt Om Schoon Water?!

In Nieuw Zeeland en Limburg lopen projecten loopt hennep om rivierwater en regenwater te zuiveren. De hennep absorbeerd de stikstof en de fosfor uit het vervuilde water.

VERDER, Als plantaardige grondstof kan hennep heel wat bijdragen tot een verbetering van het leefmilieu.

Als de internationale politiek niet in staat is (of wil zijn) om de industrie tot vermindering van de uitstoot te dwingen, blijft een interessante oplossing over: zoveel mogelijk hennep telen om het evenwicht te herstellen.

De hennepteelt brengt letterlijk en figuurlijk zuurstof in de landbouw. (De boeren zullen erkennen dat het braakleggen van hun land niet specfiek nodig is)

HENNEP -

Gemiddeld 4 x meer papier op dan een boom.
Gemiddeld 4 x meer zuurstof op dan een boom.
Olie bevat meer Omega vetten dan Levertraan.
Groeit in slechts 1 seizoen!
Velen malen beter voor het milieu dan Katoen.

De sterkste plant die we kennen. Niet voor niets zijn de Dollar en de Euro deels nog gemaakt met Hennep. ;-)

Subject Started by  Replies   Last 
MJ
23 25 Jan, 07:42
Joost
627 24 Jan, 21:16
Thomas
9 24 Jan, 20:56
Kevin
189 2 Jan, 16:26
Chanell @ Chersonissos
12 25 Dec, 00:51